slechte ervaring met ayurveda arts

  • soezie

    Ik heb een zeer slechte ervaring gehad met een mannelijke ayrveda arts. Zijn er meer mensen die zoiets hebben meegemaakt en er iets over willen schrijven.

    Dit zou mij enorm kunnen helpen.

  • ayurveda

    Beste bezoekers,

    Ik heb dit bericht als beheerder goedgekeurd voor plaatsing, omdat het goed is dat mensen onderling ervaringen kunnen uitwisselen. Het prikbord is echter niet geschikt als platform voor zeer persoonlijke of schokkende ervaringen, dus u kunt het beste via het emailadres van soezie reageren (druk op de naam soezie) om met elkaar prive-ervaringen te delen. Ook is het goed om de arts zelf nogmaals te benaderen met uw klacht. Wilt u dit niet of is dit niet mogelijk dan kunt u een officiele klacht indienen. Kijk hiervoor op postbus51.

    Vriendelijke groet,

    beheerder ayurveda.startpagina

  • Sylvana

    Hay Soezie,

    Welke ervaring heb je gehad en bij welke arts?

    Ik ben nu net ermee bezig en heb verschrikkelijk veel jeuk op mijn hele lichaam..

    Groetjes!

  • Rosa Ross

    Even een reactie, ikzelf heb ook een hele slechte ervaring met een Ayurvedisch arts, wil je mij mailen,

    Vrgr, Rosa Ross

  • Rosa Ross

    Wil graag hierop reageren

  • Lindsay

    Ik ben 2 weken gestopt met de ayurvedische kruiden.

    Ik had gruwelijk veel jeuk over mijn hele lichaam, kreeg weer eczeem (13 jaar weggeweest!), allemaal wondjes en begon op een gegeven moment geel te zien (oogwit en nu gehele lichaam) met slapeloosheid tot gevolg. Vrijdag met spoed door de HA doorgestuurd naar het ziekenhuis, waar verschillende onderzoeken zijn gedaan. Morgen weer met spoed terug. Waarschijnlijk medicijnvergiftiging door deze kruiden. sylvana133@gmail.com

  • Lindsay

    Heb verschillende instanties gemaild omtrent mijn klacht.

    Wie ook bij deze of een andere ayurvedische arts geweest is, mail mij alsjeblieft op lindsay@vandutch.nl

    Wellicht hebben wij het over dezelfde persoon (deze persoon beheert namelijk meerdere klinieken)

    Heb een leverschade opgelopen hierdoor. Is nog steeds niet over.

    Weet niet wat gevolgen op langere termijn zijn.

    Had een leverwaarde van 250!! Normaalwaarde is 17.

    Zegt genoeg, lijkt mij.

    Bovendien is hij ook niet BIG geregistreerd.

    Hij is dus GEEN arts in Nederland!!

    Mail me jouw ervaringen, samen staan we sterker!

  • Danny

    Hallo allen,

    Graag hoor ik meer van jullie ervaringen en ook als jullie nu misschien wel een andere goede

    arts gevonden hebben!

    groet,

    Danny

  • Sjuul

    Vorig jaar, heb ik een Ayurvedische “arts” bezocht, getest, de “dieet” voorschriften die daar uit kwam, betekende feitelijk, dat ik nog nauwelijks groene groentes en fruit “mocht” eten. Ook die mungbonen + rijst mix, vond ik niet te eten. Die Ghee boter, ben ik al snel mee gestopt, mijn maag reageerde hier erg slecht op. In het algemeen, had ik de indruk dat mijn algehele conditie er erg op achter uit ging. Zij was een vriendelijke vrouw, deed niks aan follow up contact, helaas. De dingen die ik wel mocht eten, waren olijven, gekookte uien, en zo nog wat dingen. Ik eet geen nachtschade; tomaten, aardappel, aubergine, paprika. Al die dingen mocht ik wel eten…. duh! niet dus.

    Heb ook een totaal body massage gehad…. Ach, het was NIET ontspannend/ rustgevend, eerder onrust opwekkend, omdat zij steeds van techniek veranderde.

    Ik heb het geprobeerd, vind het niet een holistisch. Ik ben blij dat ik gestopt ben met de voedingsvoorschriften, nu herstellen. Sterkte + succes met herstel.