ayurvedisch arts tips

  • Gordon

    vraag aan Hetty Meeter: wie is dat geweest? Dan weet ik dat ik daar niet naartoe hoef

  • Robert Swami Persaud

    Ik ervaar het als een goede zaak dat patiënten nu hun ervaringen kunnen uitwisselen. Ik ben zelf Ayurvedisch arts van beroep en voel mij dagelijks genoodzaakt om ook kritisch naar mezelf te kijken bij het behandelen van mijn patiënten. Ik denk weleens: hoe meer kruiden een Ayurveda arts voorschrijft, des te minder inzicht heeft hij. Immers: de Ayurveda gaat uit van het zelfherstellend vermogen van de mens; dat bevorder je niet door pillen maar door goede voeding en levensinzicht! Alle gezondheid toegewenst! Robert Swami Persaud.

  • Hetty Meeter

    Ook ik ben bij Khurana geweest. Absoluut enthousiast over.

  • Han v d.Man

    L.s.,

    Zojuist gevonden op de site van de Vereniging tegen de Kwakzalverij (Ayurvedisch arts geschorst wegens o.a. seksuele overschrijdend gedrag )

    http://www.kwakzalverij.nl/1350/Ayurvedisch_arts_Manhave_geschorst_door_tuchtcollege

  • Nely

    Het verbaast mij absoluut niet dat dhr Manhave is geschorst. Hij heeft wel vaker seksueel grensoverschrijdend gedrag getoond tijdens consulten. Ik spreek vanuit mijn eigen ervaring als patiënte. Ik heb sterk mijn twijfels over de professionaliteit van deze arts.

  • Alex Bos

    Hallo,

    Ik ben bij Dr. Robert, Swami Persaud geweest. Een erg goed consult van 90 minuten waar alles duidelijk wordt uitgelegd!

    Hij voelt je pols en doet meer diagnoses uit de Ayurveda zonder dure pillen maar voedingsadviezen die bij je type passen.

    Deze adviezen krijg je aan het eind van het consult op papier uitgebreid beschreven mee zodat je meteen aan de slag kan.

    De meeste zorgverzekeraars vergoeden zijn consult afhankelijk van uw verzekering.

    Na het consult kan je ook per e-mail met vragen bij hem terrecht.

    Kortom, een integer en deskundig arts!

    Alex

    .

  • Babette

    Hallo,

    Ik ben sinds kort in aanraking gekomen met Ayurveda. Wil mij meer daarop gaan richten en daarbij beginnen met een consult bij een Ayurvedische arts. Omdat mijn vertrouwen in artsen een aardige deuk heeft gekregen door ervaringen (ook artsen van de reguliere geneeskunde) wil ik graag tips en/of advies m.b.t. een goede, betrouwbare Ayurvedische arts in Voorburg, Den Haag en omgeving.

    Ik hoop dat mensen op deze discussiesite mij kunnen helpen.

    Alvast heel erg bedankt.

    Babette

  • Gatuno

    Je hebt een medicijn nodig dat de resultaten van je training helpt behouden en consolideren. Een goede aanvoer van testosteron is vereist. Ik denk dat het testosteron enanthaat kopen zou kunnen zijn met zijn geweldige werking. U zult dit binnenkort zelf uit eigen ervaring zien: dit medicijn kan zo werken dat de spieren sterk blijven en de lading van levendigheid niet verdwijnt. Ik vind het ook erg leuk dat het het seksuele verlangen verhoogt en een stabiel effect heeft op erecties.